dilluns, de novembre 07, 2005

Entrevista a la Maragda

La Maragda es una noia que ja fa anys que conec, cada estiu anem junts d'acampada Jove amb més gent de la seu, es una noia molt simpatica que t'escolta sempre i te conversa de tot i per tot moment, tambe es una noia prou estudiosa jeje o va fent, pero mira ara ja esta estudiant lo que vol o no? tambe cal destacar que es una bona animadora per la festa Major al Black Tous jejeje i bueno aqui us deixo l'entrevista:

Aixo d’anar a l’acampada Jove amb un grup d’arreplegats que te semble xD?
De puta mare sempre i quan no hi hagin males cares, el toni ens faci un d’akells “neeeeeeng’s” tant brutal i el ruben k va calent perdut la liï amb una cambrera del restaurant. xDDDDDD

Color preferit?
blau i negre si sa d’anar perifollat xD

Una canço?
Bua…n’hi ha tantes k…doncs no se, No se que sent, del feliu Bentura

Aixo de tindre una negoci familiar com es la pastisseria Cadi com o portes?
Fua malament des de tota la vida, es un un puto vici, primer pk sempre k hi vaig encara k no vulgui pico algo i ningu mo prohibeix i després pk a les festes importants pringo kom una desgraciada… despres keda minimament recompensat amb el sou…

Alguna imatge de la teva infancia?
Ufff, jo tinc mala memoria…

Un lloc?
El Parc del Valira o el Mirador de Castellciutat

3 comentaris:

eskary ha dit...

Com m'agrada la Maragda! Es una noia happy, ben parida :P records.

Fubu ha dit...

Molt bona noia ;) no t'equivoques en res. Salut

Unknown ha dit...

La primera Maragda que trobo! jo també em dic així^^