diumenge, de novembre 06, 2005

Tarde d'avui

Aquesta tarde com es de suposar m'he aixecat amb una bona resaka tipica del pirineu jeje, m'ha costat molt ferme el dinar ja que un diumenge i estar sol com que no tens ganes saps aixx he dinat, me dutxat i m'ha pasat a buscar el meu amic Xes i hem anat a Puigcerdà a la fira abans pasant per Bolvir a buscar al Xavier, a estat molt wapa la fira de pixi ja que es gran i parades i parades us l'ha recomano per l'any que be si i voleu anar, hem estat per el centre mirant tambe un espectacle d'una gent que estan una mica girats si voleu que us digui la veritat ja que feien malavarisme sobre una corda, pujaben una columna d'uns 50 metres d'altura i adalt de tot feien el pi, es balansejaben no se era una cosa impresionant pero nomes o pot fer gent que esta una mica girada jejeje, alli mateix hem vist al Culbert and Mari i ens han saludat, nosaltres hem marxat a fer un beure ja que el voliem fer fa rato i hem anat a l'estacio de tren i hem fet un bon cacaolat calentonet buaa de muerte esta. Despres hem marxat de puxi i hem portat a la Julia novia del Xavi al treball i tot seguit al Xavi a bolvir i nosaltres cap a la Seu hem anat ja que haviem quedat per veure el Barça.

PD: He vist a l'Abel de la meva classe a Puigcerdà aixo o tinc que remarcar, arrai que es alt i es veu rapit jeje.