divendres, de novembre 18, 2005

Examen de recuperació

Avui a la tarde tenia un examen de recuperació com us vaig dir, abans de les 17:45 que era quant tenia l'examen estat repasant allà a classe amb l'Abel i l'Eskary, hem estat uns 45 minuts repasant i jo crec que amb aquet repas la cosa ha millorat. A les 17:45 ja sols els 4 que teniem que recuperar aquet examen ens hem disposat a fer-lo, constabe de 4 preguntes, 3 de practica i 1 de teoria, cada pregunta val 2,5 punts ara falta que ens donguin la nota ja que en resum l'examen l'he contestat tot ja que m'ha anat prou be, la pregunta que mes malts de caps m'ha portat a sigut la numero 3 ja que era una mica enbulicada pero si parabes atencio i alguna ajuda de per el mitg ja l'he pogut treure endavant almenys com jo crec. Falta menys per el dilluns que ens diran les notes d'aquet examen i les de FOL que tan esperades son per a tots les de la classe, us mantindre informats. Que paseu un bon cap de setmana.

1 comentari:

eskary ha dit...

a mi tambe m'ha anat be l'examen espero treure bona nota :P abel gracies per el cop de ma tiu. Dilluns nem a mirar el frontal i la baca. :P Fubu!!! hem de continuar la discusio de perque no se surt de festa els divendres x'DDDDDDDDDDDD