dimecres, de novembre 16, 2005

Look

Avui teniem hora amb l'eskary al barber a les 17:20 pero no ens esperabem que la profesora avui i sigues ja que cada dimecres no venia, aixi que hem decidit anar a cancelar l'hora i hem dit que quant acabesim l'examen aniriem cap alli. Al voltan de les 19:10 hem anat cap a la Heura, allà l'ultim cop ens van tractar molt be, doncs s'han guanyat 2 clients nous jeje. Ens hem asentat 15 minuts mirant revistes de cotxes i una senyora a dit qui vol ser el primer, l'Eskary a dit que sigui ell i jo no he dit pas que no i ja m'han anat fent que si primer te renten els cabells, despres ma posat a la cadira i m'ha començat a tallar els cabells com l'ultim cop ja que em va agradar molt i no res al cap de 25 minuts aproximadament ha acabat de mi i ha començat amb l'Eskary que tambe a tardat sobre el mateix temps, es pot dir que hem tancat la pelu nosaltres ja que hem començat a parlar amb el tiu de productes que te per alli i jo ja n'he comprat un parell i m'ha regalat fins i tot una samarreta jejeje i descompte amb el carnet jove i tot ens ha fet, ara a lluir un temps més el new look anterior ^_^

2 comentaris:

Fubu ha dit...

jajajaja tas ben girat Eibel xDD

eskary ha dit...

Puto llarg, tu ocupat del teu blog xD
fubu! vaya mariconets ens estem tornan, aixo de anar un cop al mes a la pelu! on s'ha vist!? neeeng i a sobre compranos productes perque estiguem millor ke si jo un champu i tu lo de afeitarte i la seda hahahaha el proxim pas es anar andorra a buscar roba elegant... neng i casi som Page i Larry (fundadors de google) j0j0j0