divendres, de novembre 18, 2005

Entrevista a l'Adriana "Nana"

Avui toca l'entrevista a una persona que li tinc molt apreci ja que fa molt de temps que tambe la conec i he pasat molt bons moments amb ella o aixo crec, ella es una persona molt simpatica sempre te pot escoltar i te fa riure quant menos tu esperes, hem pasat unes quantes acampades junts i mu he pasat molt be amb ella i les demes perque juntes fant un equip indiscrebible o aixi crec jo (Vaya tajes per els carrers de Arbucies i Sant Celoni eh Nana!) que mes voleu que us digui d'ella, molta gent segur que ja la coneixeu i sabeu que sempre esta al loro de tot, li agrada molt la festa i ara que esta a fora de la Seu molt més pero crec que aqui a la Seu tambe i pasa molts bons moments quant esta junt amb els que mes s'estima i amb un germa tant maco com el Jordi eh "Neeen" jaja, bueno aqui us deixo l'entrevista per no enrollarme més, que la disfruteu:

Aixo de tindre les amigues dispersades per tot arreu, costa d’afrontar?
Mmmm, una mica si, perquè el KU ens havia unit molt... pero bueno, els findes quant tornes a la Seu et recuperes… jejeje

Color preferit?
VERMELL, descarat xD un dia sense vermell es un mal dia…

Una canço?
Una nomes?? Doncs…The last time, de Keane, es especial i en directe encara més... The laaaaaast timeee, you fall on me for anything you likeeeee... xDDDD

Estudiar per primer any a fora de la Seu que te semble?
Bueno te lo seu... pero ja m’agradarie no haver d’estudia ia... jajaaja esta be, lo que tinc un munt de feina i els ratos que em queden els inverteixo en dormir… xD a la resi tinc fama de dormir molt…xD pero re, quan acabi la carrera (si acabo… xD) volan cap a la Seu que la ciutat es una P*** MERDA xDDDD

Algun record de la teva vida?
Mmmm la tobada d’aquest any xDD la meva relació amb els porcs blancs i “la mano fantasma…” xDDDD Fatal xD

Un lloc?
L’any passat no hauria dit el mateix… pero ara dic casa meva!!! O qualsevol lloc de la Seu on hi hagi gent coneguda… com el carrer del Toni els dissabtes a la nit… xDDD

Si vols saludar algu ja saps pots fer-ho:
Pos venga, anirem a saludar xD a tots els de la Seu que fa temps que no veig (com tu Toni jejeje) i totes les Putilles dispersades per Catalunya xDDD MUAAAAAA

1 comentari:

Fubu ha dit...

Sa yaki, vaya tia la Adriana jajaja mola foto eh! ja li vaig dir que vaya cabells pero mola. Cullons mira que BCN es gran i que es trobin 2 de la seu ja es fort eh! veig que aixo del wally encara sera veritat que es pot trobar en aquells llibres jejeje. Salut