dimecres, de novembre 02, 2005

Entrevista a la Maria Vilana

La Maria ja fa anys tambe que la conec, es una noia molt simpatica i molt agrable, es pot parlar de lo que vulguis amb ella que de ben segur sempre t'escoltara i te donara els millors consells perque tu puguis surtir guanyant. Es una noia que tambe li agrada molt la festa, si es pot tancar la nit a la Murga doncs mil vegades millor aixi el finde es fa més curt (ara fa dies que no i vas eh! xD que jo paso llista Maria jeje). Ella no es va pensar quant li vaig dir a ver si em podia contestar unes preguntes i de seguida o va emplenar, aqui o podeu veure:

Trobes interesant la nostra ciutat o sigui la Seu?
Si aviam la seu és interesant el que passa es que no té res per la gent jove com nosaltres e toni ¡! Sempre hem danar als mateixos lloks per divertir-nos, estola, eneas i murga i falten llocs..

Color preferit?
El blanc i el negre

Una canço?
Bailar pegados perquè me porte mols records jeje

Com veus el futur, els teus estudis?
Mara de Déuuuuuuu els estudis diu estik fen segon i… nose pas ja veurem ja tu dire a final de curs

Algun record o alguna imatge de la teva vida?
Records molts però els millos moments són quan estem juntes totes les meves amiges que parlem de les nostres coses. O aquest estiu quan vem anar a Santa Susana totes ens ho vem passar de puta mare, com la vem liar sempre men enrrecordare ja que han sigut les nostres primeres vacances juntes.

Un lloc?
La torre solsona jeje

Si vols saludar algu ja saps pots fer-ho:
Voldria saludar a totes ls meves amiges i amics i a tu fubu
Molts petonssss cuideuvos gent!!!!