dimarts, de novembre 15, 2005

Seguim amb els examens

Doncs aixo mateix, avui ja m'ha tocat fer-ne 2 més d'examens, el de FOL n'ha estat un que a tingut tela ja que anem molt peixos d'aqueta asignatura pero bueno fem el que podem, aquet m'ha anat una mica malament com es de suposar si no o entenem jeje i el segon examen el de PI que a entrat algoritmes, HTML i més algoritmes jeje bueno estat el segon acabarlo de classe pero amb allo que set queda al cos sense saber que hauras fet ja que he contestat totes les preguntes menos 1 crec recordar que ja ni se de que era, demà ni tinc un altre d'examen, tindrem que mirar a ver que tal anira, esperem que hi hagi sort. A ver si el profe de FOL s'enrotlla i podem treure aqueta asignatura endavant jeje. Espero que a la gent de la classe els hi hagi anat be almenys el del Joel que tothom havia estudiat i sabia fer bastantes coses.

2 comentaris:

eskary ha dit...

Jo estic mes o menys com tu toni, esperem que la cosa hagi anat be. Esperem...

Fubu ha dit...

Creuem dits i esperem a vere :)
aixx...