dissabte, de novembre 05, 2005

A la tarde...

Doncs a la tarde he pujar amb l'Eskary a Andorra ja que m'ha dit si el volia acompanyar a fer unes compres, primer de tot hem parat al River a mirar equips de musica que puguesin estar be pero l'Eskary que era el comprador ha dit que estaben una mica cars, tot seguit hem pujat més amunt cap al centre d'Andorra a les boigues petites que jo i molta gent lin diu els "Indios" jeje allà les coses es solen trobar més barates ja que els pots regatejar bastant be, almenos jo es lo que faig, hem estat a un parell de botigues pero era massa cara la cosa, al final hem anat a parar a una que mai hi havia estat i l'Eskary a començat demanant uns altaveus petits, tot seguit uns de més grans, un amplificador i cables tot aixo li a surtit bastant barat ja que hem regatejat molt, cal dir que hem provat els altaveus del davant i es senten molt be pero falta montar tot lo que ha comprat perque tingui el bon resultat. Despres ja hem baixat cap a la seu i ja m'ha deixat a casa ja que havia quedat amb el Xes que al cap d'un rato m'ha pasat a buscar amb el Xavier i a donar una tomb hem anat, m'han portat al Plus a comprar les Moritz de la setmana "6" per ser justos, si mai podeu provar aquesta cervesa de veritat feu-ho ja que es bastant bona, tot seguit hem anat a donar una volteta més i hem deixat al Xavier a casa i amb el Xes hem anat a comprar castanyes i hem anat a Alas al costat de la font a menjarnos-les, no recordaba que ten donguesin tant poques per 2€ ja li he dit jo al Xes que he pagat la marca Nike de les castanyes jeje i no res, despres hem baixat cap a la Seu i he vist a una persona que fa molt de temps que no veia, si llegeixes aixo ja sabra de qui parlo, voliem parar pero no hi havia lloc i hem anat a donar la volta al carrer i quant hem tornat per alli no i erets ja :( i no portaba el movil per trucarte grrrrr quin dia sera el que podrem parlar? xD bueno si o llegeixes ja saps, un petonas. Ara ja sabeu amb vosaltres ens veiem de Pubs gent. Aquesta nit primer de tot anire al Cinema a veure la pel·licula "Fragiles" i ja us contare. Salut