dilluns, de novembre 28, 2005

Resum del dia

Avui al mati com es tipic he anat a fer les practiques al Micro-Seu pero avui veus ja a faltat el meu amic Abel ja que es trobae malament, a ver si dema ja be que hi hagut moments que me aburrit jeje pero bueno. Han estat 4 hores wapes avui tambe ja que avui ja hi havia el pujan que a tornat de vacances i ens hem distret prou. A la tarde a classe han pasat tambe prou rapides les 5 hores ja que 2 eren de FOL es una asignatura una mica pesada pero bueno mica en mica anem entenen les coses, tambe ens a tocat PI i despres 2 hores amb la profe abaix a l'aula amb projector fent Base de dades que deu meu costa d'entendre i no em digueu que no gent jejeje. A les 20:30 com es normal surto de classe i he anat cap a casa, avui estat parlant amb una persona que feia molt de temps que no parlaba un petonas per a tu :) i gracies per escoltarme aixo per damunt de tot, despres he anat cap a l'autoscola ja que i vaig de 21 a 22 i ara ja estic a casa i no tardare anar a dormir, abans potser que anem a sopar no?.