dissabte, de novembre 19, 2005

Escalfant motors


Aquesta tarda-nit o sigui a les 20h comença el classic que per a molta gent aficionada al futbol o no es el gran moment de disfrutar d'un dels partits més importants de la temporada, cal destacar que encara en queda un altra al nostre camp pero bueno ara no ve al cas sino que avui el Barça juga al camp del Madrid amb un public molt motivat per els comentaris que fan certs jugadors del Real Madrid com Ronaldo que encara fa recordar a la afició lo que va fer eto'o quant vam guanyar la lliga, us enrecordeu? bueno esperem que sigui un bon partit per disfrutar, que hi hagin molts gols i ja se sap que guanyi el millor i si pot ser el Barça que es el meu club. Aquet partit encara estem pendents d'on l'anirem a veure ja que estem esperant la resposta del David a ver si podem anar a seva casa ja que el seu pare en principi ja va comprar fa dies el Derby. Confiem amb l'equip que tenim a hores d'ara amb un ronaldinho que aquesta temporada esta formidable, amb un Valdes a la porteria que gracies a ell molts partits han estat 3 punts, a la gran defensa amb un puyol com una muralla Xinesa i el gran eto'o que avui n'ha de fer 2. Recordo jo a una porra vaig posar un 2 a 3, lo mateix que em va dir la meva mare que quedarien i la sorpresa va ser quant vaig parlar amb el meu amic Xes que ell tambe em va dir que a una porra havia posat aquet resultat, ara falta esperar a que acabi el partit per mirar si guanyem o que, salut gent i Força Barça!!!!