dimarts, de maig 16, 2006

2 movies

Les ultimes pel•lícules que he vist son V de Vendetta i Caos. V de Vendetta la puntuaré amb un 6,5 mentre que Caos la deixarem amb un 5,5. La pel•lícula de Caos es la nova peli de Wesley Snipes com a protagonista

V de Vendetta



Sinopsis:

A Londres, en un futur no gaire llunyà, el govern està en mans d’un tirà i la policia aterreix la població. Sols un home, l’emmascarat V, pretén canviar la situació.

Caos



Sinopsis:

Un policia apartat de la feina per insubordinació és demanat pels assaltants d’un banc per negociar mentre retenen diversos ostatges a l’interior.

Un apunt:

A la pel•lícula de Caos vaig trobar un fallo mentre la mirava i es que al minut 27:30 mentre el agent esta escoltant una conversa telefònica doncs surt aquesta imatge:



Però al minut 29:26 torna a sortir l'agent escoltant i torna a sortir la mateixa gent passant per el darrere o sigui la mateixa imatge o seqüència de la pel•lícula com li’n vulgueu dir:



La gran pregunta es, que no tenen ganes de fer escenes o que al cinema? joder amb lo que cobren i encara posen escenes repetides, ja te tela. Si la mireu ja sabeu, penseu en aquestes escenes.

2 comentaris:

quick ha dit...

Uoleeee
Molt bo això de l'escena!! Quina vista que deus tenir, jo mai trobo fallos a les pelis, amb prou feina estic concentrada x entendre-les jejeje.
Ja m'hi fixaré quan la miri.
Petonsss
Visca el Barça!!!!!

Fubu ha dit...

Que li poses més nota? o menys? perque jo crec que es aquesta la nota q es mereix xD cadascu puntua com li agradat la movie :P
salut culbert