dilluns, de maig 08, 2006

Entrevista Mariona (Iona)

Venga una altra artista que no i podia faltar al meu blog, la Maria Leiva mes coneguda per la Iona, integran del grup de les putilles (bon nom eh! xD) i la novia de l'Abert (pitxa sobre el seu nom si vols saber de qui parlo :). La Iona ja fa uns anys que la conec, una gran persona, ben boja com ella ja sabra que te aqueta cosa tan peculiar, molt simpatica, pots tenir bones converses amb ella i pasar molt bones nits, ella esta allà per si et pasa alguna cosa alguna nit segur que t'alegra amb alguna xorradeta. Hem asistit a més d'una edició de la acampada jove (Sant Celoni ara Arbucies abans) i vaya festes que ens montabem amb l'alcohol i els concerts eh!, una gran acampada que ella no i pot faltar ni ningu del grup que i anem. Si voleu veure que ens explica aquesta noia o podeu veure a continuació amb les preguntes que li he fet. Gracies Iona per respondrem l'entrevista, salut wapa.


Que milloraries de la teva vida a l’estiu, anar de Festes Majors, acampada jove, estar amb els amics ja t’esta be?

Mmmm, estar amb els amics està molt bé, i més ara que no els veus cada dia, surts a les nits a fer petar la xerrada, a fer alguns beures, entre d’altres coses … xD
Les Festes Majors…pff …bailecitos de orquestra de pueblo, gent dormint pels camps, alcohol barato…un festival i conseqüentment una ressaca molt dura…
Eno i l’acampada Jove de cada any amb la trupe no té paraules…ja sabem com és eh Antonio!
Eno lo que milloraria si pogués… (impossible en el meu cas) seria fer festa tot l’estiu, és a dir vacances absolutes! Fer el perro tot el puto dia, na de festa en festa, viatjar un munt…i no anar a treballar! Jeje. Tot i que és un fet irreal jo segueixo pensant que algun dia molt llunyà arribarà…

Una cançó?
Una cançó, jolin…difícil! No en tinc cap de preferida… me’n agraden moltes...si et va bé una que estic escoltant…Vicio de reincidentes.

Color preferit?

En tinc tres de colors preferits! xD
El groc, el blau i el lila.

Fas més de mitja vida a fora de casa, ara que estudies a Lleida, com o veus?

Eno…lo que es diu estudiar no ho sé (no ho toco gaire aquest tema xD)… però de viure fora de casa està prou bé! Vas molt a la teva bola, no tens ningú que et vagi controlant, puc mumi si vull tot el dia…xD
Això si també trobes a faltar gent de la Seu (gent que no coneixes de res però que la veus, amics, companys, parella, familia…), la meva caseta, el meu llit, els menjars de la iaia… nuze més cosetes.
Però això si tampoc canviaria la meva nova vida a Lleida. M’agrada viure aquí ja que hi ha molt bona gent i eno que els baretos, festes… són la canya!

Explicans alguna anecdota?

Anècdota...aix! M’en passen moltes de coses… però més que res perque em monto moltes pel•lícules i sóc bastant paranoica…

Un lloc?
Wno, un lloc per viure la Seu clarissim!
I eno un lloc per passar unes bones vacances… eno per demanar el Carib! Platjes tranquiletes i impecables…aix k maco! Això si amb una bona companyia sta clar!


Si vols saludar algu ja saps pots fer-ho:

Doncs…et saludo a tu Toni, a les putilles, amics, coneguts…a tothom!!!

1 comentari:

L&M ha dit...

Mariona !!!! Perraaaaaaaaaaaaaaaaa!
Bueno marrana ens veiem per la terra ferma