dilluns, de maig 08, 2006

Son 3

Divendres al demati em vaig aixecar amb l'intenció d'estudiar una mica perque tenia 2 examens finals, un de Cisco que te donen un titul apart i l'altre era de Base De Dades (MYSQL), vaig estudiar molt més de Base de dades ja que no o portaba gaire be, a les 15:30 vaig anar cap a classe i poc despres el profesor ja ens va activar l'examen de Cisco que es fa per internet (per cert aquet examen l'haviem fet el dia enterior i vaig treure un 66%, aquesta nota no era suficient per aprobar i assolir el titul) aixi que em vaig disposar a fer l'examen final el divendres, el professor ens va donar més rato ja que l'anterior exmanen ens va faltar temps per 49 preguntes i totes bastants txungues. L'examen va transcorre amb normalitat fins que vaig acabar i li vaig donar a enviar i calificar i a l'acte em va dir la nota de l'examen que va ser d'un 81%, aquesta vegada ja era bona perque minim tens que treure un 70%, puc dir que tots vam aprobar amb més o menys nota. A les 17:00 fins les 17:45 vam fer una mica de pati i vam aprofitar per repasar una mica abans de l'altre examen que tindriem a continuació, el temps va pasar molt rapid ja que estabem bastant concentrats en l'asunto. L'hora va arribar i la professora tambe, ens va dir que ens possesim al PC i que ensenseguim l'ordenador per Linux, aixi o vaig fer, i tot seguit ja ens va donar l'examen per començar, es tractaba de 1 full per les 2 bandes, una de teorica i l'altra de practica, puc dir que lo millor que em va anar es la practica ja que o vaig contestat tot, la teorica men va faltar una, aquesta que em va faltar i vaig estar trencant el cap una bona estona pero ja la vaig deixar per perduda, espero que amb lo que vaig contestar ni hagi prou per poder aprobar aquet trimestre amb bona nota o no. I aqui el tercer examen final que el tinc avui dilluns a primera hora de la tarde i que es de FOL i a vere que tal anira, nomes tinc que treure un 3 per anar be pero mai se sap, potser obtes per un 6 o 7 i te quedes amb una nota pitxor amb aquesta assignatura, espero que no sigui aixi i pugui treguermela de sobre.