dimecres, de maig 24, 2006

Records de cançons

Unes quantes cançons poso aqui, hem porten records nomes d'escoltar-les de primeres.

La canço de Los Delinqüentes - Después (Amb la Bebe i Gualberto em recorda al cotxe de l'Ivan Spain, ell cantant allà com un autentic fan i jo riguent ja que sempre monta algun que altre txou el nen.



La següent canço La Hungara - todo tiene su fin, em porta records al cotxe del Xes ja que tambe ell quant la posa doncs la canta fort i a mi vulguis o no vulguis de tant escoltar-la alguna cosa s'he ma quedat i a vegades tots 2 anem a duet cantant xDDD



Tapia eta Leturia - Astotxo bat baneuko Artikutza no em para de pasar per el cap imatges al cotxe del Culbert on sempre la posa a tot drap i a escoltar bona musica amb euskera.



Viatge de final de curs amb el walkman de cassete i amb la cinta de Nach Scrath, escoltant repetitivament la canço Nach - Esclavos, que si escoltes be la seva lletra te tota la rao, cal dir que em porta tants records, aquell viatge sense dormir d'anada, la habitacio dels 4 cracks (Dudu, Moles, Tete i jo) quins records, m'agradaria repetir el viatge per no separarme de molta gent que s'ha allunyat de la meva vida.



I aquesta canço de Blink 182 - All the Small Things, em porta records desde el cotxe del Mustaf (Culbert) fins a casa del Xenca on gracies a ell conec aquet grup tant ben parid. Quins estius amb aquesta canço, quina de viatges amb el cotxe... Blink 182 sera un grup que m'haura marcat la vida.



En resum, aquetes i altres cançons com a tothom li deu pasar nomes d'escoltarles el nostre cos, cervell... les escolta d'una altra manera i amb més gracia si al darrere hi ha una bona historia.