dilluns, de maig 08, 2006

Dissabte de guais.

Aquet dissabte pensaba que o tindria txungo per surtir ja que tenia que fer un treball amb l'eskary per entregar avui dilluns i no el teniem gens avançat i vam quedar a les 17h per acabar-lo o tirar-lo més endavant. La sorpresa va ser que amb poc més de dos hores el vam acabar i ja tenim el treball fet i ens treguem una altra cosa del cap, aquet treball ens servira per pujar nota a l'assignatura de Base de dades. Un cop acabat vaig anar cap a casa i com es tradició que diguem i ja que vaig poder seguirla doncs vaig anar a veure el Barça - Espanyol a casa del Guti on vam sopar i veure el partit amb tranquilitat (una altra clara victoria del barcelona), un cop acabats de sopar vam jugar un ratet a la play al joc de cantar jaja, despres vam anar a l'FM a fer uns bitllars i un cubatilla, cal dir que al bitllar el guti en sap bastant i a més porta pal profesional eh!, a mi em va deixar un pal d'aquets pero preferia un d'aquets que hi han perque i jugui tothom, deu ser el fet de que ja estas acostumat a jugar amb una cosa i te va millor aquella... pero bueno, despres d'aqui del FM vam anar a "In the Ghetoo" on vam anar a l'Eneas a fer un cubatilla i on ens van regalar una camiseta a cadascun, hi havia camisetes per nois i per noies i de dos colors per les noies (verd fluix i rosa). El temps va anar pasant fins que debien ser les 2 i algo que ens vam trobar amb les putilles (Yaki, Nana, Silvia, Patri and Anna) on elles estaben alli sentadetes a l'Eneas (Nana que ja tens la camiseta no? xD). Vaig surtir cap a fora i aixo que vaig estar un moment parlant amb el Guti i sento el Ferran que diu Ali!! i em giro de cop i era l'ALICIAA!!! o quina sorpresa veuret aqui a la Seu nena, un plaer veuret eh!, que no sigui dit. El Guti i l'Imma despres de parlar un ratet van decidir de marxar i jo em quedar per alli rondant i vaig anar a l'Estola amb la Silvia i la Patri i nomes entrar ja les vaig perdre i mira que casi no hi havia gent jeje pero bueno em vaig trobar al "Miki-Campions" i vaig estar parlant un bon rato amb el crack on es va oferir a pagarme una Moritz de les bones (Ara a l'Estola ni venen gent per sino o sabieu). Vaig estar a l'Estola fins pasades les 3 i vaig surtir a fora i on m'he vaig trobar a l'Eskary i el Miguel on els i vaig dir que jo ja volia anar cap a casa i ells em van dir que no que no que no, aixi que vam estar parlant i despres de convenserme vam anar a la Murga, nomes em faltaba aixo anar a la Murga... Vam pujar amb cotxe fins una mica més de la mitat del cami i el vam aparcar i vam seguir caminant que la nit es jove, per el cami ens vam trobar a (l'Edgar) un noi que coneixia de vista pero no en persona, puc dir que es una gran persona per el rato que vaig estar amb ell de cami cap a la Murga i per dintre del Complex. Un cop a l'entrada vam pagar i vam entrar, l'ambient no era molt fort pero mica en mica es va anar emplenant pero no tant com altres findes, aixi que al cap d'un ratet vam anar a buscar la consumició amb l'Edgar i el Quitos, la sorpresa va ser que aquet cubata ens va surtir gratis (Gracies Alex) o gracies Edgar no se a qui donarles perque no sabem si ens va invitar el cambrer o no es va empanar pero l'Edgar es va empenar i va dir pilla el cubata i anem jejeje. Les 4i mitja aproximadament vaig anar al Deliri i allà hi havia el Miguel i l'Eskary fent una birra, alli vaig fer el servei del tiquet de l'entrada demanant un bon whisky peach de tubo. La Murga va tancar a les 5:30 llargues i on vaig decidir de baixar a peu amb, Edgar, Quitos, Eskary i jo, el Miguel va marxar a casa i vet aqui una altra nit improvitzada.