dimarts, de maig 30, 2006

El full

Aquesta tarda jo estava disposat a anar a unes classes a part del mòdul d’informàtica que estic cursant, la sorpresa a estat quant a aparegut un professor i ens ha dit que si ens anava be demà de fer-ho aquestes classes a l'eskary i a mi i així a estat, per les 11 del mati hem quedat. Una cosa que jo no sabia es que avui ens entregaben les notes, ahir el Guardia em va dir alguna cosa però jo encara no o tenia molt clar i aixi a estat fins que ens a dit el professor que pugessin a classe. Un cop a classe ens ha donat "el full" de notes on he vist que o tenia tot aprovat menys el segon trimestre de la assignatura de Base de dades que per culpa d'aquesta em trontolla tot el titul... això es lo negatiu, lo positiu tot aprovat amb bones notes inclòs el crèdit de síntesis amb un 8 que no esta gens malament. Lo negatiu a estat com dic aquest segon trimestre que em queda per 4 dècimes (4,6), lo bo es que aquesta setmana farem repàs i la que be tindrem que fer la recuperació (que tinguem sort Guardia i Grau) a ver que tal anirà la cosa. Ara a esperar a ver si puc aprovar això i que "el full" canvií la nota i pugui tindré el titul.

PD: Felicitats Abel, Enrique, Esteban... i no podia faltar Eskary el millor de la classe :) ara a disfrutar-lo gent.