dilluns, de maig 22, 2006

La nit del dissabte

En principi tenia que ser una nit no molt moguda, per la ressaca del que arrossegava de la festa del divendres a la Wai-Kiki. El primer de tot era mirar l’últim partit de la temporada, el vaig mirar aquí a caseta, fins que va acabar casi a les 23h, es pot dir que un cop acabat ja estava canviat i apunt per sortir tranquil per la Seu. Vaig quedar primer de tot amb el Xes per anar cap al restaurant Sol i Neu on i teníem els amics, un cop vam estar allà ells encara estaven sopant però ja els i quedava poc, nosaltres ens vam demanar un beure (una cervesa) per matar el temps allí al restaurant. Una vegada acabats de sopar els amics, el jefe del restaurant va portar xupets per a tota la taula i vam brindar per l’eto’o que es consagrava com a pitxixi de la lliga. Així vam acabar el sopar i ens vam dirigir cap al Bar del costat que es com molts sabreu es el Caprici. Al Caprici fan bon preu per els combinats, desde 2€ per un tub de Whisky Peach o 3€ un combinat de Whisky Peach amb taronjada, així que com i vam anar bastant aviat i ja vam començar a parlar amb l’Abert i la Iona que estaven també allà, i a cantar, alguns jugaven a la maquina de dards i mica en mica doncs van anar baixant una mica de cada i ja vam sortir prou contents d’allà a dintre del Caprici (i jo que em volia portar be...). Es que quant tu estàs passant be doncs val la pena anar fent un beure de tant en tant. A les 3 menys quart vam anar cap al Ghetto (Estola i Eneas). Allà vam entrar a l’Eneas on nomes entrar ja em vaig trobar amb el Segu, Aleix, Lino (ese skater!!) ... on a la banda dreta hi havia Sole i la Llura elles tant eixerides com sempre. Vaig estar per allí a l’Eneas parlant amb la gent i per fora rondant fins que l’Eskary em va trucar i va venir cap allí. Amb ell vam anar a la Murga inclòs el Culbert i la Mari, vam pujar per la avinguda saloria i vam parar a la caixa a treure money, de seguida vam tornar a engegar el cotxe i vam seguir direcció cap a la Murga. A la Murga vam estar 1 horeta i pico i va estar molt molt be, persones a destacar a la discoteca? Doncs comencem per la parelleta de la Maria i la Laia on les noies del Blog em van fer una bona “recebuda”, també podem dir que hi havia la Mire, Maria, Laia entre les seves amigues ( son d’una altra colla aquestes, que això vol dir que no son les mateixes que he dit al principi xD), també tenim a la Sole que estaba per alli, la Patri i la Ribi que vaig estar parlant un bon ratet, també cal destacar al Haki, Lino, Segu que ells també havien pujat cap allí adalt, tambe no men descuidare del Pasku i de l'Adri. Segur que em descuido bastanta gent perquè un cop a la Murga la cosa ja canvia, esta plagat de gent coneguda i a vegades a un no el poses per aquí... així que queda saludat. La consumició de la discoteca no me la vaig beure, li vaig donar a certa persona que ja sap perquè se la Begues a la meva salut ja que jo no podia més. I la nit va acabar i l’eskary ens va tornar a portar cap a casa on encara vaig tindré temps de posar-me aquí al pc i parlar un rato amb el Miki-Campions que tu si que estaves a la Murga guarra!. I a dormir que s’en diu per poder descansar una mica ja que aquest cap de setmana a estat una mica de trote. Ara a esperar el cap de setmana següent a vere que tal anirà, ja que tindrem que celebrar que s’ha acabat el curs. Ja us explicaré.