dimecres, de maig 03, 2006

Entrevista a l'Arnau (Arni)

Un altre entrevistat a la vista, com podreu observar es tracta de l'Arni, una gran persona que sempre t'escoltara i et donara apoyo per tot lo que te faci falta. L'Arni durant la seva llarga vida que porta com a Huma a fet moltes coses com per exemple una que em pasa per el cap es el Hockey, que be que jugabes mamona i les gardeles que deixabes anar amb aquell stick, abans era anar a veure el Hockey Cadi i ara es anar a veure el CastellCiutat (els mateixos colors jeje). Ara l'Arni estudia a fora com molts altres amics i aixo no apartat en cap moment la nostra amistat, ens veiem els caps de setmanes o per el MSN. Aixi que Arni ja surts al meu blog, un més entrevistat, qui sera el següent? bueno de mentres llegiu aquesta entrevista que val la pena.


La Seu d’Urgell creus que es un poble com cal? Que trobes que li falta?

Viure a la Seu és de llarg el millor que m’ha passat a la meva vida. Jo de petit vivia a Barcelona i, la veritat, no era ni de bon tros tan divertit com la Seu. És prou gran com per no conèixer a tothom, i es prou petit com per fer el que vulguis des de ben petit, sense que els pares estuiguin a sobre tot el dia.
Actualment crec que li falta llocs d’esbarjo per al jovent i algunes comoditats que hi ha aquí baix a la capital. Però a part d’algunes cosetes la seu no està tan malament.
Ës casa nostra i sempre la critiquem, però com a la seu no s’hi està enlloc.

Quin es el teu color preferit?

El negre. Bé, en general, els tons foscos.

Digam una canço que t’agradi?

N’hi ha varies, però bé, en direm un parell. “whoops I od’d” i “drop the world” de NoFX.

Estudiar a Barcelona per tu a significat un gran canvi a la teva vida?

Si. Coneixes a molta gent nova, fas nous amics… etc etc
Baixar aquí baix suposa un canvi en la manera de fer de cadascú. Ets més independent (dels pares, és clar), encara que a finals de mes vas sempre amb l’aigua al coll, descobreixes seccions del supermercat a les que abans no t’havies aventurat, aprens que la convivència és dificil, fas molt el burro…i una muntera de coses que a la seu no tens o no fas. No sé, els que esteu estudiant fora ja m’enteneu, i els que encara no, ja ho fareu xD

Explicam alguna imatge que encara avui sempre i pensis?

Una imatge? Uff… els viatges de l’època de l’Albert Vives… o a clase a btx, sobretot a primer xD
Però bé, com a imatge el Cadí. És de lo primer que em passa pel cap quan penso amb la seu.

Un lloc?

Anant cap a Lletó, pujant per una pista forestal hi ha un prat des del que es veu la seu, i el Cadí et queda just al darrere.
O sense anar tan amunt, els camps de la Trobada… xD

Si vols saludar algu ja saps pots fer-ho:

Doncs res, saludar a tots els meus amics i coneguts, així fijo que no em deixo a ningú xD

1 comentari:

Nin ha dit...

Ese Arni!!
Haviam si ens veiem un dia d'aquests!
"Ara he tret el ratoli i ja no podreu fer res.." xdd