dilluns, de maig 29, 2006

Entrevista a Miquel Garmon (Miki-Campions)

Comencem la setmana amb una nova entrevista, es a un noi i es en Miquel Garmon conegut en aquest blog per "Miki-Campions", segur que més d'un el coneix per elRei. El Miki fa molts anys que el conec, es pot dir que el coneixia ja de vista de fa molt temps però quant el vaig conèixer potser una mica mes a fons va ser a la Salle. (Recordo que jo desprès d'acabar l'EGB vaig anar a parar a la Salle per fer l'ESO). En Miki on també mel trobae bastant era al Cyber del novio de m'ha cosina o al Cyber de l'Eskary, on també ell i anava a passar moltes tardes a jugar al Counter-Strike (Quin viciat xD). Per la Seu aquest noi també i surt casi sempre de festa, hem compartit alguna que altra conversa (sempre si pot ser o de noies o del Barça jaja). Divendres com diu ell son sagrats per anar a la Wai-kiki ja que aquí a la Seu no hi ha res més a fer i ja que tenim aquesta oportunitat d'anar-hi doncs ens desplacem una mica de la nostra ciutat per disfrutar unes horetes i que ens cap de setmana es faci una mica més llarg (EL podreu veure en més d'una foto en aquest blog al Miki). Així que us deixo que disfruteu de les preguntes que li he fet. Gràcies Miki per respondrem aquesta entrevista Crack.


La Seu t’agrada com a Poble per viure o tens ganes de fugir ràpidament d’aquí quant puguis?

Doncs la veritat es que a la seu si viu molt be, no tinc pensat de marxar. Es un poble tranquil, si que falten mes locals de festa per al jovent com nosaltres, però a l'estiu tenim la Wai-kiki i al hivern tenim Andorra que no o tenim gaire lluny. Però sempre fa falta desconnecta de la Seu i anar a visitar llocs i sempre que la economia em permet o faig, i a poder ser cap a Jaén que es on es viu millor de tota espanya i la gent es molt oberta i no parlem de les noies que son molt simpàtiques i molt maques :P, aquí a la seu també u son per això eeee, però allà sense coneixer-te de res fan el possible perquè no et falti de res. Conclusió que si tinc de marxar a viure a fora ja saps o aniria ;)

Digam el teu color preferit?

Aquesta pregunta no em serveix :P (Digam els teus colors preferits)
Doncs els principals son el Blau-grana FORÇA BARÇA.
I el vermell ferrari (Schumacher)
I el negre de la fosco:P

Una cançó que t’agradi?

Doncs moltissimes com no, però sobretot el techno.
Però et diré algunes algunes que em porten bons records.
Ser mi aire cantada per Cristian Castro i Luis Miguel.
Te vi venir del canto del loco como noooo
Pirata de boquita de Aljibar.
Soldadito marinero de Fito i fitipaldis.
Ja prou que mi podria estar hores així :D

La Salle un col•legi o una altra cosa?

Principalment es un col•legi. Es on e passat tota la meva vida d'estudiant, i vaig començar a parbulari passant per la E.G.B fins al finalitzar la E.S.O. La millor epoca va ser a primer de la ESO que es quan van tancar les monges i va venir molta gent nova (moltes nenes noves). La veritat que estudia no es que estudies massa :P.

Explica’m un record de la teva infància?

El que mes bon record em porta es de el primer cop que vaig estar al CAMP NOU ueeeeeee. Vam sortir de la seu a les 5:45 del mati i vam arribar al pàrking del camp a les 8 i escaig, el primer que vaig anar a visitar va ser el museu i llavors vam anar cap al estadi només surti a baix de tot a la sona de la gespa em tremolaven les cames i tot una cosa impressionant només pensar en tots els seients del camp plens sem ficava la pell de gallina :P i llavors ens van deixar tocar una mica la gespa, no ens la van deixar tocar massa la veritat però jo en vaig tenir mes que suficient. I ja quan marxàvem vaig veure al senyor Johan Cruyff i li vaig dir que em firmes a la camiseta que portava, que era la del Ronald Koeman amb el numero 4, i cap a la seu ben content aquella nit no vaig ni poder dormi :P

Un lloc?

Dos llocs un de l'hivern i un de l'estiu.
A l'hivern les muntanyes dels voltants de la Seu quan estan nevades per pasari tot el dia amb unes vistes molt maqués i no hi ha ningú que et molesti.
I a l'estiu com no cap al sud d'espanya que es el únic lloc on e estat que el diumenge nia mes gent de festa que cap altre dia de la setmana la gent ja surt de casa a les 7 de la tarda cap als baretos, no sopen perquè amb cada consumició et porten una senyora TAPA del que tu vulguis des de els típics calamars a la romana fins a una mini hamburguesa jejeje. I a les 10 de la nit tothom cap als pubs que es a la hora que els obren i fins a les 5 del de mati de festa que no esta gents malament contant que la gent porta surtin des de el dijous, us recomano a tothom que i aneu;)

Si vols saludar algú ja saps pots fer-ho:

Principalment com no Toni a tu es el primer que saludo que ets un crack!!!!!!!!
I a tothom que es miri el teu Blogg que no son pocs i sobretot a totes les noies també ;)
Continua així Toni espero que no ten cansis mai de fer el blog que es molt interessant :P
Fins la pròxima crack!!!!!
PD: Tranquil•la FLEKIS!!! Que també m'he enrecordat de tu :)

2 comentaris:

Fubu ha dit...

vaya crack en miki eh Leus! xDDD

Mireia ha dit...

El Miki et toca el cul!

Ei Miki, on vau acabar esmorzant dissabte? jeje...