divendres, d’octubre 07, 2005

Coses curioses

Bon dia, avui al demati a les 10 m'ha despertat del el telefon era la gent de subcontractada per la empresa Jazztel que hem deien que encara no hem poden oferir el servei de 20 megas del ADSL, em tindre que esperar fins l'any que be a que obrin una central d'ells a la nostra ciutat, m'han servit molt be per telefon aixo es te que dir ja que hi ha moltes altres empreses que no tracten be al client i aquesta si que o fa. Despres de la trucada he obert un segon la pantalla del PC per mirar el correu per curiositat si hi havia alguna cosa, no hi havia res d'important pero si que hi havia un privat de MSN tambe curios, era del meu amic Jordi (el de XintCAT)que em deia que a Andorra havia pasat una cosa sorprenent, el cas es que les contrasenyes per accedir a setzemil correus "andorra.ad" han quedat al descobert, que vol dir aixo que hi havia més d'una persona que podia entrar a varis correus d'andorra, com per exemple el del cap del govern entre altres persones famoses i alts carrecs (Andorra va be eh! xDDD) per lo vist al servidor on hi han els correus esta parat ja que no podien seguir oferint els correus saben que per internet hi ha la llista amb tots els mails i les seves respectives contrasenyes, com diria algu... que n'aprenguin! jejeje aixi la proxima vegada aniran més en comte. Al acabar de llegir la noticia m'he posat de nou al llit i al cap d'una hora han trucat al timbre, he anat a obrir ja que estaba mitg despert al llit i quina altra cosa curiosa m'ha pasat pues que he obert i ja no hi havia ningu i he sentit un soroll, he obert la porta i he vist que havien pasat correspondencia publicitaria per sota de la porta d'entrada de la casa, no s'han pogut ni esperar 5 segons a que els obrisisin perque puguesin posar la publicitat a dintre de les busties... la pregunta que em faig es perque truquen al timbres de les cases? si igualment no o posen dintre de les busties.
A pasar un bon dia.