dissabte, d’octubre 08, 2005

La meva habitació

Segur que sou molts que a vegades es pregunten com es la habitació d'aqueta persona per curiositat pues jo us dire com es la meva.
La meva habitació es un lloc petit abans ni tenia una el doble de gran pero ara la esta ocupant la meva padrina :) pero no em queixo pas, algun dia si perque si venen els meus amics aqui no i cabem i tenim que sortir casi fora al balco que es mes gran que la meva habitació jajaja pero i tinc de tot aqui 2 llits un guardat a sota del principal on jo descanso perque sino no seria persona neen xD. Cal dir que i tinc un escriptori ocupat 100% per l'ordenador, pantalla TFT que no falti i escaner i impresora tot junt i despres els altaveus de l'ordenador tambe estan per aqui a sobre i la webcam que no la faig servir gaire pero va ser molt bon regal del meu cumpleanys, de cd's en aquesta habitació crec que no els trobaras a faltar perque ni tinc de tota classe desde jocs fins a musica pasant per algun que altre programet o personals. Les parets no estan gaire plenes de coses sino de 2 bufandes una del barça i l'altra de la seleccio Catalana i una bandera del mister eminem, tambe i tinc una full del Larsson i moltes entrades de concerts per aqui enganxades al suro, tinc firmes d'alguns djs que van a la wai-kiki i del Gabri Ponte "El unico DJ" i poca cosa mes alguna que altra banderola, figuretes de viatges que he fet o que m'han regalat amics que han fet viatges com la ultima incorporació una gerra de fusta portada de Jamaica (Gracies Ivan per pensar amb mi) lo altre que tinc es tipic paperots, boligrafs, despertador, cascos, camisetes, un portatil per aqui tirat, carteres, bambes i els armaris plens de la meva roba, si algu vol vindre a veure la meva habitació es fan visites organitzades jeje

1 comentari:

eskary ha dit...

Tambe s'ha de dir que si el toni es bo en algo, es en jugar al tetris, ja que per entrar a la seva habitacio t'has de convertir en una peça de tetris i intentar encaixar en algun forat. Mes friki imposible, com diria el guti, les peces del tetris cupulen. Jo crec doncs, que el dia que s'emporti alguna pubella a l'habitacio jugaran al tetris? Be, aixo ho deixem en mans del fubu. Ell sabra el que fa ;) utilitza la goma.