dissabte, d’octubre 15, 2005

Entrevista a l'Albert Guardia "Totil"

L'Albert es una gran persona dintre del que cap una mica esberat sino o podrieu comprobar a classe ja que a la minima pim pam ja ten treu alguna de les seves xD Cal dir que les partides del counter sense ell no serien lo mateix "Sempre les recordare" mai no te fallara aquet gran home, aqui os deixo la seva opinio:

Perque l’Institut i no el mon del treball?
Doncs perque de moment només tinc la ESO i no estaria mal tindre un altre títul més que res per poder estar més preparat de cara al món laboral i per teni contents als pares. XD.

Una canço?
Cançò preferida no ho se, m’agraden molts estils musicals, els que escolto més, el Techno i l’Ska, però me n’agraden molts més com el Hip Hop d’aquest ben parit que em pases tu Toni jejeje. Tota la música té coses bones.

Color preferit?
El NEGRE és el meu color preferit, no ho sé serà per la nit....

Que n’opines de tindre cotxe?
Està bé està bé, t’ho recomano eh Toni jejejeje. L’únic problema potser és que la gent no té el cap massa ben centrat a la carretera però weno, sempre ha estat així potser.

Alguna imatge de la infancia?
La millor imatge que tinc en els meus records de la infància va ser un 20 de Maig del 1992, veure la plaça Catalunya de La Seu plena de gent cridan i lianla per allà amb les banderes del F.C. Barcelona, i jo doncs amb 5 anyets per allà estaba. Ahí Ahí esa copa de Europa jejeje.

Un lloc?
Lekeitio (Euskal Herria) és un poble molt maco weno com tot Euskal Herria pero dels pobles que he anat d’allà Lekeitio a estat el que més m’ha agradat tant pel camí com la manera de ser del poble i de la gent.


Si vols saludar algu ja saps pots fer-ho
Weno doncs saluda al senyor Pere un gran amic, persona.., igual que el Mr. Obiols , Toni Planes i Mata, uns cracks. A la senyora Mireieta una gran AMIGA. També saludar als penjats i males influències (s koña) de l’Herrero una gran persona igual que al Cash, Molano(vaia 2), Charli, David, Esteve, Fiti, Santa, Rorro, Ruben, Josi, i molts que hem deixo. Saludar a la classe que aquests sort que no hem coincidit mai tots de festa i ben gats perque si es com a classe..... A tots els que llegeixin l’entrevista i especialment a tu Toni(entre setmana), i a tu Toni (caps de setmana nit) jajajaja sort que els mestres no surten de festa.. jajajaja un senyor Crack.