dilluns, d’octubre 10, 2005

El primer examen

La setmana pasada vam fer el primer examen el dimarts l'examen es de la asignagura de FOL (formació orientació laboral) aquesta asignatura ens la fa el senyor Ricard (molt bon profesor per el moment :P) l'examen em va anar una mica malament ja que al entregarli ell mateix em va dir que una pregunta ja la tenia malament i a l'examen hi havia 4 preguntes de les quals n'havia respost 3 i si ja em diu que ni tinc una de malament doncs... avui la sorpres a estat al arribar a classe ja que ens tocaba amb ell la asignatura de FOL i ens a entregat les notes i m'ha dit la meva i he aprovat jiji "6,5" l'eskary a tret un 6,6 ja veus, nomes han suspes 3 de la classe pero com podeu veure de moment comencem be 1 examen 1 de aprovat, espero que la cosa segueixi aixi ja que la cosa es va complicant tal com va pasant el curs.

2 comentaris:

eskary ha dit...

Aquest divendres doble celebracio! Aniversari del David!!!!!!! i que hem aprovat el primer examen tiu!!! hahahha ben parit el Ricard

Fubu ha dit...

oleee aixi aixi celebrant-ho a lo gran pero millor reservar tot per el dissabte xDD