dilluns, d’octubre 10, 2005

Entrevista al Culbert

Comencem la setmana amb una entrevista d'una altra persona molt relacionada amb la meva vida, aquet cas es el meu cosi el Culbert molt bona persona que en tot moment el tens al costat aqui va l'entrevista espero que sigui distreta:

Perque l’Skate Culbert?
Doncs perque es l’esport que mes emocions m’aporta en aquesta vida.M’apaciona tant practicar-lo com mirar-lo. M’emociona, em fa descarregar molta adrenalina i em diverteix molt.Llastima de haver-lo descobert tart, pero l’acabare de disfrutar tota la joventut que em queda ( fins els 40 o 45 XD )

Color preferit?
Els dos que em fan mes agradables a la vista son el verd i el blau

Una canço?
Aquesta pregunta es dificil de respondre perque m’agradan molts estils de musica.I de cada estil es dificil que em decideixi per una canço en concret.Aixi que no et puc donar una resposta.Començo pel metal i no em puc decidir per cap canço sino per un grup SYSTEM OF A DOWN. En la musica clasica em decanto per una canço molt divertida: rosini-overture to william tell.En el heavy em decanto per una canço super marxosa: stratovarius-stratofortress.En el folk doncs: Cercavins-dins meu.Per la part que toca al hip hop si que no dubto gents a dir: Frank T - la gran obra maestra.En el rock dire: Red Hot Chili Peppers – Otherside perque me porta molts bons records. En el punk: Kaotico - Sale el sol. En l’ska: Skalariak - Puto alcohol. I poder que pari que ja començo a rallar XD.

Quines coses i tens al cap?
Com moltes persones durant tot un dia ens hi pasen un munt de coses pel cap, i si et refereixes en aquets moments que tens la mirada perduda i estas desconectat del mon real doncs acostumo a pensar que estic patinant en un skatepark impresionant o que estic en un conçert espectacular.

Els teus amics, que en penses?
Doncs que mels aprecio molt perque m’han fet passar estones divertides emocionants exitants.... I espero que passem moltes mes aventures junts.Sense ells jo no seria qui soc ; en Culbert. Visca la penya Panda !!

Un lloc?
El lloc que mes m’aprecio : el meu skatepark, Un bon lloc on descansar : a la hermita del boscal i un lloc magic on m’agradaria anar : machu-pichu

Que es la vida per tu?
Per mi la vida es un joc, on nomes tens una vida i l’has de aprofitar per aconseguir el maxim de punts. Els punts s’asoleixen depenent de la teva felicitat. Com mes be t’ho pases mes punts guanyes.

Si vols saludar algu ja saps pots fer-ho
Doncs saludo a tota la gent que em coneix i que llegeixi la entrevista. Es una bona manera de no descuidar-se a ningu :P