divendres, d’octubre 07, 2005

La Classe

Molts ja o sabreu que encara estic estudiant un Modul d'informatica aqui a l'Institut i ja estic al segon curs ja que el primer vaig pasar amb bones notes, ara be ja hem començat fa 1 mes les classes del Segon curs i semble que aixo va per llarg jeje ja que casi totes les classes son bastant dificils o almenos per mi... i sino que els mateixos de la classe diguin la seva perque no crec que jo sigui l'unic que tingui problemes a l'hora de posar-mi per entendre-ho. Les classes son distretes perque sempre tens algun que en fa alguna, tenim 4 profesors per 6 asignatures, les classes les impartim per la tarde i d'aqui poc per els dematins començarem les practiques cosa que alguns ja ho han començat a fer i es una nova experiencia en aquet sector. Tornan endarrera deia que les classes son distretes ja que som poca gent 10 contats i tots ja ens coneixem i ja som prou amics, mai no i falta la tipica brometa de cadascu, tothom i posa la seva cosa perque aquet curs sigui distret i les classes no es facin pesades, tenim l'Anton alies el Rus que ell amb l'HTML va per davant :P, tenim a l'Esteban molt bon noi pero una mica girat, tambe podem dir alguna coseta del Grau vaya un altre per animar la festa de classe, el senyor guardia que no i falti o gran Totil!, tambe tenim el de Puigcerdà el senyor Abel que es llarg com ell ja sap i molt bona persona segur que no te falla mai, l'Enrique es un dels 2 andorrans que tenim a classe tambe molt bona persona, el senyor Joan que aquet si que se li escapa la gazolina i no sap com para-ho més boig que un jabali, tambe tenim a l'Alex Otal que ultimament sens a tornat un boig de la ciutat que fariem sense tu a les classes i per ultim a l'Eskary que ell es tranquil i esta alli al davant de tot amb mi, ja veieu com es la meva classe plena de gent amb el seu misteri a dintre, avui les ultimes 4 hores de classe de la setmana a ver que ens espera.
Salutacions a tots els profesors per aguantar-nos com fan :)

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Kin peligro de classe mare meva xDDD ueno jo només us conec a 4 però vaya 4 xDDD jajaja pobres profes!!
ueno tudieu molt i a treure 10s eee molta sort ^^
->leuS<-

Fubu ha dit...

Ole Neus, merci per entrar wapa :P
Ja saps aqui cada dia noticies fresques del meu cervell jeje salut :*