dijous, d’octubre 27, 2005

Entrevista a l'Alba Solé

La Morena de l'Alba que voleu que us digui d'ella, es una tia de Puta mare parlant clar es molt simpatica bueno te els seus dies que esta enfadada i millor no dir-li res pero encara aixi t'escolta la noia, a molat Alba aquet any a la comissio de festes eh!! vaya sopar vam fer mirant el barça... :) gracies per deixar-te fer l'entrevista guapa, bueno aqui us deixo l'entrevista que val molt la pena d'aqueta esbojarrada:

Segon de Batxillerat es difícil pero la selectivitat o es més, que creus?
Sinseramen crec que tot es una puta merda. Pero nose que dierte.... mmmm haver si no tens problems a segon de batxillerat doncs la selectivitat sera relativament facil , en canvi.... , per l’altra banda ens podem troba en que segon de batxillerat et va justet o una mica malament , doncs la sele potser sera mes dificil ¡ pero jo crec posant-hi ganes i sobretot esforç molt esforç tothom su pot treure, ja se que coste i soc la primera en reconeixeru pero aquet any nomes estudio per poder fotre el cam l’any que ve! xD

Color preferit?
Diras colors preferits Toni... doncs els meus colors preferits son el negre i el lila. El negre perque es negre i el lila doncs ..... pode perque es el color de la dona?? Jajjajja sisisi ja u sabeu noies rebeleuse contra l’home! Jaajjajja que quedi entre nosaltres noies, de fet totes sabem com son... no? xDD

Una canço?
mmmmm indiferent – REGGAETON d’aquell .... el que sigui bueno sense pasarse.... jajjajaj si em deixes escollir Techno. XD pero tambe m’agrade molt el grup MANA, Marea o Betagarri.

Com t’agrada la festa, discoteques, pubs…?
Bufffff normalment discoteques, amb bastanta gent i musica techno! Pero no et negaria una nit asseguda al bar prenen una birra o cocacola una mica amanida , xD , i fent petar la xerrada am els amics ¡ sempre surten temes que et fan tronxa de riure o fas ruqueries si ja portes alguna kopa de mes! Simes no tambe quede la opcio de apalancar-se en algun portal posarte la gorra dalgu i fe el kapullo ¡ eh toni ¿????? jajajja x cert me las de donar...... xddd

Un record de la teva infancia?
Quant un cop quan tenia 7 anys les meves 2 germanes bessones van matar la meva tortuga amb una forquilla. xD ara em fa gracia pero en aquell moment... nose ni han molts de records ni ha un que es bonissiim pero no l'explicare ...

Un lloc?
Mmmm preferiblement la platja per estar-hi acompanyada! Pero tambe anar de viatge i si pugues ser a Turquia.
Jejeje
I per estar-hi sola , doncs a la meva habitacio , on ningu em molesti xD on pugui estar sola i quan dic sola es sola , i desconectar de tot posarme la meva musica i na fent...

Si vols saludar algu ja saps pots fer-ho:
jajja doncs mira vull saludar a les meves friends ,jeje que son kollonudes i als meus amics tambe!!! I nose, dirvos que gracies per ser com sou! I weno a tu TONI! Que tas molt sonat ¡ encara que potser no tant com jo! Apa dws ¡!!
I K OS KUNDA!!!!!!!!!!
Jajjajaj
xD
Alba solé
Més coneguda com a solé ¡¡ xD

4 comentaris:

eskary ha dit...

Cada dia hem sorprens mes amb les entrevistes Toni.

Fubu ha dit...

Thanks eskary xDD ven parida :P

eskary ha dit...

si si pubella ben parida, no la conec, pero ja se la veu.

Fubu ha dit...

:) se la veu se la veu tu mateix u dius :) ella es aixi de simpatica, amable i fiestera jeje