dilluns, d’octubre 24, 2005

El resultat del segon examen

Avui dilluns m'han entregat l'examen de Base de dades que vam fer el divendres a la tarde a ultima hora, vaig estar estudiant una mica els dies abans pero molta cosa tampoc no m'arribae a entrar i patia bastant perque l'examen podria anar malamanet, un cop arribat el dia de l'entrega de les notes i del examen doncs he tret un 4,5 ALT aixo vol dir que estic aprovat, he pasat a repasar els punts o sigui sumar-los per veure que estaba tot be i mira estat de sort s'ha descuidat de sumar un punt més, aixi que he seguit mirant i he vist que hi havia un exercici mal contat i m'ha dit que su mirara pero jo conto que treure un 6 en total que ja veus que es molt més que un 4,5 d'un principi no? aixi que comencem be la setmana per acabar-la millor ja que tindrem 4 dies de festa contant dissabte i diumenge.

2 comentaris:

eskary ha dit...

Toni segur que et contaran mes de un 6. Jo sincerament, no m'esperava una nota tan alta 8,6 ha sigut un gran alivi, pero aquet curç es presenta durillo.

Fubu ha dit...

A ver que em posaran al final, cal esperar al dictament de la profesora jeje deu ni dor tu la nota mamona casi res i vaya e curs es presenta durillo pero bueno tenim que anar tirant.