dimecres, d’octubre 26, 2005

Entrevista al Esteban "ByTe"

L'Esteban alias "ByTe" es un gran amic meu, junts anem a classe, junts hem pasat nits wapes a Wai-Kiki, junts hem pasat nits parlant per el MSN de molts temes i junts ens vam coneixer al IRC fa molts anys, qui no recorda aquelles nits llargues o les KDD's que feiem del Xat allà ens vam coneixer crack un plaer de tenirte en el cercle dels meus amics, aqui us deixo l'entrevista:

Perque t’agraden tant els cotxes?
Jaja ! Doncs no només son els cotxes, m’agraden tots els vehicles en general. M’encanta conduir, em sento lliure, relaxat i em dona una mica més d’independència en general :)

Una canço?
Doncs m’encanta la música i no sabria dir-te’n una perquè m’agraden moltes. Però et diré la quina escolto ara mateix que està molt bé. Es diu “Dave Armstrong Feat Ingrid Hak - Out Of Touch”

Color preferit?
El negre, em recorda als gats que agafem dissabtes Toni!

L’informatica perque t’apasiona, ja ve dede petit o que?
Doncs sí, desde molt petit que m’agrada molt remenar aquests trastes. Ojo aquelles batalletes que ens muntavem amb aquells modems a 56k quan l’internet encara era cosa de molt pocs penjats jeje. Ara és diferent, al tocar-ho tot el dia al final et preguntes si és lo que realment vols fer a la vida (sobretot després d’una classe de bases de dades eh Ainhoa, jeje) però bueno de mica en mica s’omple la pica que diuen!

Algun record?
Relacionat amb l’entorn de l’informàtica? Doncs per exemple aquelles tardes d’hivern tancat a casa pels xats del “iRC” amb la colla d’amics lianla per allà jeje.

Un lloc?
Cualsevol lloc está bé si estás amb bona companyia i una bona birra que no falti ;)

Si vols saludar algu ja saps pots fer-ho:
Saludarem als sonats de la classe d’informàtica vaia fenòmenos si senyor!, en general a tothom que visiti aquesta pàgina i a tu Toni felicitats per aquest petit espai ;)