dimarts, d’octubre 18, 2005

La fira de Sant Ermengol 2005

Aquet cap de setmana a la Seu a estat la fira com molts ja haureu sapigut per algun comentari que he fet per aqui, cal dir que crec que a estat un exit total mirat desde la meva persona ja que he vist molta gent per tot arreu i havia llocs que no es podia ni pasas de tants que intentabem accedir per tal carrer, tambe la extencio de fira de punta a punta de la seu, molt més ben muntada que altres anys i tot molt mes endresat. Tinc que dir que no m'he comprat res perque tampoc no hi he parat atencio a totes les paradetes pero de les poques que he tret el cap no m'ha fet el pes de res (raro en mi xD) vaig anar al poliesportiu que hi havia les fires de totes les entitats al qual jo estaba a 2 d'elles, vaig fer tambe una visita a la de la Falç on vaig agafar algunes coses, tambe a la de Omnium cultural on vam fer un canvi de loteria jeje i principalment per la del punt jove on i havia totes les entitats de joves de la Seu, l'apartat de cotxes que estaba al cami ral tambe estaba prou distret de mirar ja que hi havia molts cotxes interesants, a la carpa dels formatges molta tria i molta gent, crec que cada any va a més aixo dels formatges, en resum una fira molt entretinguda per fer una mica de tot i per totes les edats que aixo es important.
PD: Em vaig perdre els concerts de Eskamot Tamarro :(