dimarts, d’octubre 25, 2005

Entrevista al Jordi Lino

Avui toca l'entrevista amb el Jordi Lino un vell amic desde que tinc memoria es pot dir ja que hem pasat tot l'infancia a l'Albert Vives un gran col·legi que ens porta records a tots eh Lino! aquelles hores del pati jugant a caniques, la baldufa i fins als inicis dels coneguts Tazos o tambe els tipics cromos de panini, quina infancia més bunica llastima que ja siguim grans i malparits jeje, aqui us deixo l'entrevista:

Perque els jocs de matar i no els de simuladors de vol?

Potser per paciencia ja que en un simulador de vol n'has de tenir molta
Poster per falta de temps a llegir-me tot el manual del simulador
Potser perque als principis un simulador requeria mes Pc que un shooter
Però suposo que es perque es bastant entretingut jugar i "picar-te" contra els colegues, ja sigui per internet o en un cyber. Com als vells temps que anaem al FM i mes tard al Yoshi :)

Una canço?
Cap en concreta, cada situació te una canço o un estil de musica que s'adecua perfectament, però ultimament serie qualsevol canço que em sortis amb la guitarra, soc bastant paquete encara.

Color preferit?
El groc, es el color del club hoquei Cadí jejej, apart em relaxa i em dona sort als jocs de taula

Estudiar a fora porta mal de caps?
Crec que aporta mes bones experiencies que no pas mal de caps. Pensa que es dur fer-te el menjar (jejeje), netejar, organitzar el pis i "estudiar". Però apart de aquets petits inconvenients tens la llibertat total, respectan els companys de pis clar esta ;), i aixo ho compensa tot. L'unic mal de cap que no es pot solucionar es durant l'estiu que acostumat a la bona vida del pis haver de tornar a conviure amb els pares, amb tot lo que comporta, sort n'hi ha de les festes de l'estiu que sino... xD

Algun record de quant erets petit?
Molts, els de l'Albert Vives, els de hoquei, els de casa.....
Però ja que es el teu blog un cumpleanys meu a casa meva, on sortim casi tots els de la classe de 4º o de 5º de primaria de l'Albert Vives ja t'escanejare la foto i la penges jejeje

Un lloc?
A Venezuela, mes concretament a Bailadores a vere familia, pero fins que no em toqui la loteria i el Chavez foti el camp no s'hi podra anar, que espero que sigui aviat si mes no lo del Chavez ;)

Si vols saludar algu ja saps pots fer-ho:
Saluts a la gent del Wc a los pasados i a los presentes xD,a la peña panda, als lectors del blog i a tu Negro que sempre em sorprens amb algo per internet xDDD. Jo us deixo i m'en vai a fer l'ultim **** de la nit jeje