dijous, d’octubre 27, 2005

Preguntes i respostes

Tres coses que em facin riure:
Buenafuente
Els meus amics
a vegades jo mateix i tot xD

Tres coses que m'agradin:
Anar al cinema
Estar amb els amics
Internet

Tres coses que no m'agradin:
El pebrot
El madrid
Els Nazis

Tres coses per recordar:
Els viatges
Tu
Els botellons

Tres coses que estic fent ara:
Ecriure al blog xD
Parlar amb l'Eskary
Escoltar musica

Tres coses de mi:
Simpatic
Bona persona
Fiestero

Tres coses que faig els cap de setmana:
Jugar a Futbol
Estar amb els amics (lo més important)
Passar Resaka xD

Tres coses que m'agradaria apendre:
Cuinar millor jeje
Planxar
A donar millor els petons xD

Tres begudes que m'agraden:
Cervesa
Whisky Peach
Coca-Cola

Tres pel·licules:
La vida es bella
La Terminal
El pianista

Tres coses que em fasin pasar el temps:
Veure pel·licules
Xatejar
Estar amb els friends

Tres plats de menjar:
Pizza
Raviolis amb betxamel
Pa amb tomaquet!!!

Tres coses que m'agradaria tenir:
Carnet de cotxe jiji
Una caseta
Alguna novia no? xD

Tres esports:
Futbol
Basquet
Beure <- va aqui no? xD

1 comentari:

Fubu ha dit...

jajajaja tens raó nen arrai que es bona aquella birra deu meu :)